آنچلوتی: می خواهیم تاریخ ساز شویم؛ بنزما صد در صد آماده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: می خواهیم تاریخ ساز شویم؛ بنزما صد در صد آماده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: می خواهیم تاریخ ساز شویم؛ بنزما صد در صد آماده است

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی را پیش از دیدار برابر یوونتوس را به نقل از وب سایت AS  مرور می کنیم:

شرایط بازی:  تیم کاملا متمرکز است. ما می خواهیم با موفقیت در یک نیمه نهایی بزرگ راهی فینال شویم و در تاریخ این رقابت ها نام خود را به ثبت برسانیم. البته که نتیجه دیدار رفت به سود ما نبود، اما ما تلاش خود را برای جبران آن در دیدار فردا خواهیم کرد.

سوت های انتقادی علیه کاسیاس: او تجربه این گونه اتفاقات داشته و شیوه لازم برای برخورد با آن را می داند و از آن برای افزایش انگیزه های خود استفاده کند.

کریم بنزما: شرایطش خوب و صد در صد آماده حضور در بازی است. او زمان لازم برای ریکاوری از مصدومیتش را داشته و می تواند از ابتدا برای تیم به میدان برود. البته که ما چیچاریتو را نیز داریم که در  حمله برای تیم بسیار خوب بازی می کند.

در بازی برابر والنسیا چه چیزی را دوست نداشتید: در بازی های اخیر برابر سویا و والنسیا تیم عملکرد قابل قبولی داشت، اما در برخی صحنه ها تمرکز خود را از دست داده و مشکلاتی داشتیم. در بازی فردا می خواهم که فوتبالی با جدیت بیشتر نسبت به دیدار رفت ارائه کنیم.

از دست رفتن لالیگا: در حال حاضر حواس مان متوجه رقابتی دیگر است. ما می خواهیم با رسیدن به دو فینال پیاپی دو قهرمانی پشت سر هم کسب کرده و کاری انجام دهیم که هیچ کس تا به حال موفق به انجامش نشده است.

حضور راموس در خط میانی: آن را رد نمی کنم و احتمالش هست!

تقابل با کاتاناچیو یوونتوس:  احتمالا همین گونه خواهد بود و آن ها شیوه تاکتیکی خود را تغییر عمده ای نخواهد داد. یووه در این مدت همواره فوتبال عالی بازی کرده و برایم آن چنان تفاوت ندارد که فردا با سه مدافع یا چهار بازی کند.

صحبت های نهایی: از بازیکنانم خواسته ام با نهایت تمرکز به زمین بازی بروند و نشان دهند که شایستگی حضور در دو فینال پیاپی را داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394 | 22:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.